If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
От както съм взел Т.С.-ка изписва две грешки, но чека не ми свети и не им обръщах внимание, то и сега не свети де. Грешките са Р1177 и Р1178. Някой знае ли за какво са защото не ги намирам никъде?
От както съм взел Т.С.-ка изписва две грешки, но чека не ми свети и не им обръщах внимание, то и сега не свети де. Грешките са Р1177 и Р1178. Някой знае ли за какво са защото не ги намирам никъде?
Това намерих по въпроса:
Codes:
P1178 Mixture 2 strength
P1177 Mixture correction
Fiat ECU Possible causes:
- Engine temp sensor/circuit defective, but signal in realistic range
- Fuel pressure incorrect
- Fuel injectors leaking
- Fuel injectore clogged
- Incomplete combustion ( ignition or compression problem, excess O2 in exhaust)
- Vacuum leak (lean mixture)
- Oxygen sensor defective or contimated
- Exhaust system leak up stream of O2 sensor
- Fuel evaporation control system defective
- Vehcile driven out of fuel
Така проблема е решен вече.Нови тампони и спи града вече.Мислих сам да си ги сменя ама като не успях и на сервиз при един познат иии като видях ква хамалогия еее ... Дано да държат тези поне
А биалетките?
Да знаеш че 166-те ги разбиват по-лесно отзад от колкото отпред.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Абе не съм съгласен. Предните ги смених на 160000км, а задните са още оригиналните вече на 195000км. Виж за тампоните съм съгласен.
Ами изрично ги питах биалетките в какво състояние са като смъкнаха щангата ако трябва да ги сменяме и тях но ми казаха, че са бетон. А аз бях тръгнал да ги сменям пред нас с леко надигната на крик кола хахаха...сам си се посмях като видях как се сменят и, че ш*бания болт е от горе надолу, а не както си мислех от долу с две гайки и хоп хоп разбираш ли за 20 минути работа хахаха ... баси колите...ма иначе кефа от возията и всичко си заслужава
... баси колите...ма иначе кефа от возията и всичко си заслужава
Много от нас са стигали до тоя извод...В един момент обаче, когато си отворил едно пивце и си гледаш тефтера с разходите за ремонт, констатираш, че май си дал повече от цената на самия автомобил И някъде в дъното на душата почва да те гризе едно леко съмнение в собствения ти психичен статус...
Ами изрично ги питах биалетките в какво състояние са като смъкнаха щангата ако трябва да ги сменяме и тях но ми казаха, че са бетон. А аз бях тръгнал да ги сменям пред нас с леко надигната на крик кола хахаха...сам си се посмях като видях как се сменят и, че ш*бания болт е от горе надолу, а не както си мислех от долу с две гайки и хоп хоп разбираш ли за 20 минути работа хахаха ... баси колите...ма иначе кефа от возията и всичко си заслужава
Щом са здрави няма за какво да ги сменяш. Тампоните само първия път се сменят трудно заради разпробиването. После е лесно.
Много от нас са стигали до тоя извод...В един момент обаче, когато си отворил едно пивце и си гледаш тефтера с разходите за ремонт, констатираш, че май си дал повече от цената на самия автомобил И някъде в дъното на душата почва да те гризе едно леко съмнение в собствения ти психичен статус...
Тогава отваряш офертите за нови коли от рода на Поло, Корса и т.н. , сравняваш какво даваш и какво получаваш и ти става по-спокойно.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment